Wszystko jest opowieścią – „Marketing narracyjny” Eryka MistewiczaWszystko jest opowieścią – „Marketing narracyjny” Eryka MistewiczaWszystko jest opowieścią – „Marketing narracyjny” Eryka MistewiczaWszystko jest opowieścią – „Marketing narracyjny” Eryka Mistewicza

Wszystko jest opowieścią – „Marketing narracyjny” Eryka Mistewicza

Wszystko jest opowieścią – „Marketing narracyjny” Eryka Mistewicza
Dominik Sołowiej

Dominik Sołowiej

-

Dominik Sołowiej

Dominik Sołowiej

Książce tej patronuje mądrość Indian Hopi: „Ten, kto opowie świat, ten nim rządzi”. W sformułowaniu tym zawiera się propozycja znanego polskiego konsultanta politycznego Eryka Mistewicza, autora strategii marketingu narracyjnego, o której mogliśmy przeczytać m. in. w „Anatomii władzy”.

Teraz laureat polskiego Pulitzera nie tylko wtajemnicza nas w sekretny świat polityki, ale i pisze o marketingu narracyjnym jako narzędziu przydatnym także w komunikacji produktowej.

Okazuje się bowiem, że storytelling, czyli snucie opowieści, idealnie pasuje do budowania osobistego wizerunku (personal branding), przydaje się w komunikacji korporacyjnej lub w marketingu terytorialnym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4902 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się