Wszystkie marki prezydentówWszystkie marki prezydentówWszystkie marki prezydentówWszystkie marki prezydentów

Wszystkie marki prezydentów

Wszystkie marki prezydentów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Bronisław Komorowski, współpracując z kantorem internetowym Cinkciarz.pl, wpadł w spore kłopoty wizerunkowe. Nie on pierwszy. Wcześniej problemy na styku polityki i reklamy dotknęły choćby Aleksandra Kwaśniewskiego i Baracka Obamę.

Przypomnijmy: byli prezydenci Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa byli obecni przy podpisaniu umowy sponsoringowej internetowego kantoru wymiany walut Cinkciarz.pl i zespołu NBA Chicago Bulls. Marka zyskała status Official Foreign Currency Exchange of the Chicago Bulls i tytuł Official Partner of the Chicago Bulls.

Żaden z polityków nie przemawiał, akcji nie towarzyszyła kampania reklamowa, w Internecie nie było nawet wideo z ceremonii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się