Wszystkie drogi prowadzą do RzymuWszystkie drogi prowadzą do RzymuWszystkie drogi prowadzą do RzymuWszystkie drogi prowadzą do Rzymu

Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu

Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Jedno z najsłynniejszych wydarzeń muzycznych, MTV Music Awards jak co roku zapowiada nie tylko prezentację popularnych muzyków, ale również marek. Sponsoring imprez o tak wielkim zasięgu świetnie wpływa na kształtowanie i utrwalenie wizerunku różnych produktów i znaków handlowych.

Tegoroczna impreza odbędzie się 11 listopada w Rzymie. Finansowo wspierać ją będą takie firmy, jak: Replay Blue Jeans, Hewlett Packard, L’Oreal i Foot Locker. Pierwsza z nich efektywnie wykorzystała nadarzającą się okazję i rozpoczęła nową kampanię promocyjną.

Replay prezentuje nową kolekcję łączącą w sobie twórcze podejście do jeansowej klasyki oraz awangardę w młodzieżowym stylu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja