Jedno z najsłynniejszych wydarzeń muzycznych, MTV Music Awards jak co roku zapowiada nie tylko prezentację popularnych muzyków, ale również marek. Sponsoring imprez o tak wielkim zasięgu świetnie wpływa na kształtowanie i utrwalenie wizerunku różnych produktów i znaków handlowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tegoroczna impreza odbędzie się 11 listopada w Rzymie. Finansowo wspierać ją będą takie firmy, jak: Replay Blue Jeans, Hewlett Packard, L’Oreal i Foot Locker. Pierwsza z nich efektywnie wykorzystała nadarzającą się okazję i rozpoczęła nową kampanię promocyjną.
Replay prezentuje nową kolekcję łączącą w sobie twórcze podejście do jeansowej klasyki oraz awangardę w młodzieżowym stylu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.