Wszystkie dane o kliencie, gdy tylko zadzwoni – prostsza obsługa klienta przez telefon w e-commerceWszystkie dane o kliencie, gdy tylko zadzwoni – prostsza obsługa klienta przez telefon w e-commerceWszystkie dane o kliencie, gdy tylko zadzwoni – prostsza obsługa klienta przez telefon w e-commerceWszystkie dane o kliencie, gdy tylko zadzwoni – prostsza obsługa klienta przez telefon w e-commerce

Wszystkie dane o kliencie, gdy tylko zadzwoni – prostsza obsługa klienta przez telefon w e-commerce

Wszystkie dane o kliencie, gdy tylko zadzwoni – prostsza obsługa klienta przez telefon w e-commerce
Redakcja

Redakcja

-

×

Obecnie możesz przeczytać

1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie,

aby otrzymać dostęp do 4915 artykułów

Masz już konto?
Zaloguj się
Jesteś właścicielem sklepu internetowego bez wieloosobowego działu obsługi klienta? A może sam odbierasz telefony od klientów? Zostań z nami, bo na rynku istnieją darmowe narzędzia, które ułatwią Ci pracę, generując przychody dla Twojego biznesu i oszczędzając czas.

Wyobraź sobie, o ile łatwiej byłoby poprowadzić rozmowę z klientem, wiedząc jeszcze przed odebraniem połączenia:

  • Kto dzwoni?
  • W jakim celu się z Tobą kontaktuje?
  • Jaka jest historia jego zamówień w Twoim sklepie?

Mógłbyś powitać dzwoniącego po imieniu i odpowiedzieć z miejsca na wszystkie jego pytania bez konieczności dopytywania o numer zamówienia, adres i inne dane potrzebne do czasochłonnej weryfikacji. Nie tylko skrócisz czas rozmowy do minimum, ale też zapewnisz swojemu rozmówcy efektywny customer experience na wysokim poziomie. Poznaj Labelcall – intuicyjne narzędzie stworzone z myślą o uproszczeniu obsługi klienta w małych i średnich firmach.

Labelcall – wszystkie dane o klientach zawsze pod ręką

Labelcall to darmowa aplikacja, która integruje się z Twoim systemem sprzedażowym i wyświetla na ekranie telefonu wszystkie dane o kliencie, gdy ten do Ciebie dzwoni. Dzięki temu prostemu narzędziu możesz odpowiedzieć od razu na pytania dotyczące zamówienia, nawet jeśli nie jesteś aktualnie przy komputerze.

Skróć czas rozmowy do minimum, spersonalizuj ofertę na podstawie wyświetlanych tendencji zakupowych i uzyskaj większą sprzedaż dzięki łatwiejszemu up-sellingowi. Labelcall nie tylko pomoże podnieść jakość obsługi klienta i całościowy customer experience w Twoim sklepie, ale także zaoszczędzi Twój czas i uprości procesy biznesowe.

Labelcall to rozwiązanie przede wszystkim dla właścicieli sklepów internetowych oraz małych i średnich e-commerce. Platforma składa się z aplikacji instalowanej na smartfonie (możesz ją pobrać z Google Play) oraz widgetu w przeglądarce.

Zbuduj więź z klientem, witając go po imieniu

Badania wskazują, że obsługa klienta w czasie rzeczywistym może zwiększyć konwersję nawet o 40%. Zamiast odpowiadać na anonimowe połączenie, powitaj klienta jego imieniem i zaoferuj mu dokładnie to, czego szuka. Dane zebrane od e-commerce’ów korzystających z Labelcall pokazują, że wdrożenie aplikacji realnie przekłada się na wzrost przychodu firmy.

Jakie korzyści dla Twojego biznesu przyniesie Labelcall?

  • Poprawa customer experience nawet o 80% poprzez spersonalizowany kontakt
    Przywitaj klientów po imieniu i wyprzedź ich pytania. Spersonalizowany kontakt i odpowiednie informacje o kliencie pomogą Ci zbudować dobre, długotrwałe relacje. Klienci są także skłonni płacić więcej za wysoką jakość obsługi.
  • Zwiększenie sprzedaży nawet o 50% dzięki spersonalizowanej usłudze i łatwemu up-sellingowi
    Indywidualne podejście do każdego klienta i zaoferowanie mu dokładnie tego, czego oczekuje, są kluczem do wyróżnienia się na rynku. Dzięki funkcji wyświetlania statusu czy ostatnich zakupów klienta możesz zaoferować mu dodatkowe produkty, które będą dla niego interesujące. W czasie jednej rozmowy zaproponuj usługę lub produkt idealnie dopasowane do klienta.
  • Skrócenie czasu rozmów z klientami aż o 75%
    Znając wszystkie kluczowe informacje i status klienta, możesz od razu odpowiedzieć na zadane pytania i wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom. Krótsze rozmowy to nie tylko większe zadowolenie drugiej strony. To również więcej obsłużonych rozmów, a w konsekwencji – wyższe zyski.
  • Cała baza klientów zawsze pod ręką
    Dzięki integracji ze swoim sklepem internetowym będziesz mieć dostęp do wszystkich informacji o transakcjach w swoim telefonie. Daje Ci to możliwość sprawnej obsługi klientów, nawet podczas podróży samochodem czy poza standardowymi godzinami pracy. Zyskaj pełną mobilność i pozostań w kontakcie ze swoimi klientami zawsze i wszędzie.
  • Wirtualny asystent połączeń
    Jeżeli nie możesz odebrać połączenia, aplikacja przypomni Ci, abyś oddzwonił.
  • Darmowe narzędzie dla każdego e-commerce
    Darmowy dostęp do aplikacji w ramach jednego urządzenia. Nie zapłacisz ani grosza za pobranie i wdrożenie wersji podstawowej.
  • Bezpieczeństwo danych
    Aplikacja używa systemu do szyfrowania danych i wysokich standardów autoryzacji. Labelcall nie pobiera ani nie przechowuje danych. Jedynie przekazuje je z Twojego systemu e-commerce.
  • Support i pomoc w integracji narzędzia ze sklepem
    Na stronie www.labelcall.com znajdziesz instrukcje wdrożenia aplikacji dla każdego systemu. Dział customer service z chęcią pomoże Ci z integracją bez żadnych dodatkowych opłat.

Jakie dane o Twoim kliencie wyświetli aplikacja Labelcall?

Po zainstalowaniu aplikacji zyskasz możliwość dostosowania wyświetlanych danych do potrzeb i specyfiki swojej działalności.

Do opcji najczęściej wybieranych przez użytkowników Labelcall należą:

  • imię i nazwisko klienta,
  • numer ostatniego zamówienia,
  • status i wszystkie informacje dotyczące ostatniego zamówienia (np. adres zamówienia, wartość zamówienia, data złożenia zamówienia, data wysyłki zamówienia itp.),
  • notatka prywatna i/lub publiczna do klienta/ostatniego zamówienia,
  • wartość wszystkich zakupów w Twoim sklepie,
  • data ostatniej wizyty w sklepie,
  • komentarz od klienta odnośnie do ostatniego zamówienia.

Wystarczy kilka kliknięć, aby połączyć Labelcall z platformą e-commerce, z której korzystasz

Aplikacja integruje się z Twoim sklepem i wyświetla wybrane przez Ciebie informacje za każdym razem, gdy dzwoni klient. Wystarczy pobrać i zainstalować wtyczkę Labelcall na platformie e-commerce, z której korzystasz oraz pobrać aplikację Labelcall na telefon z Google Play. Instrukcje integracji z wybranym systemem e-commerce (m.in. Woocommerce, Shopify, Apilo) znajdziesz na stronie Labelcall „Integracje”.

Jeśli na którymkolwiek etapie będziesz potrzebował pomocy, skontaktuj się z działem obsługi klienta Labelcall: contact@labelcall.com lub napisz przez stronę na czacie.

Jak Labelcall pomaga zaoszczędzić 3,7 tys. zł rocznie? Case study Extra Zabawki

Jednym z klientów korzystających z aplikacji jest sklep z zabawkami dla dzieci Extra Zabawki. Jego e-commerce codziennie odwiedza kilka tysięcy osób, z czego zakupu dokonuje 200 użytkowników. Obsługa klienta sklepu przeprowadza dziennie od 40 do 50 rozmów telefonicznych z klientami. Średnio trwają one 10 minut. W dziale obsługi klienta pracuje dwójka konsultantów.

Wdrożenie Labelcall do sklepu Extra Zabawki pozwoliło zaoszczędzić 120 godzin spędzonych na rozmowach miesięcznie i wygenerować 3,7 tys. zł oszczędności rocznie. Dzięki połączeniu aplikacji z widgetem w przeglądarce pracownik działu obsługi klienta może płynnie przejść do danych i jeszcze podczas rozmowy telefonicznej dodać komentarz bezpośrednio do zamówienia klienta. System ten pozwolił raz na zawsze skończyć z zapisywaniem uwag na papierowych karteczkach.

Właściciele sklepu odnotowali również zwiększoną sprzedaż i średnią wartość koszyka. Jak się okazuje, zadowolony z rozmowy i efektywnego rozwiązania problemu klient jest bardziej otwarty na informacje o promocjach czy zniżkach. Z kolei dział obsługi klienta w kilka sekund może spersonalizować ofertę na podstawie informacji o poprzednich produktach kupionych w sklepie. Jednak największe wrażenie na właścicielach sklepu robi efekt WOW często pojawiający się u klientów, którzy dzięki wdrożeniu aplikacji Labelcall są witani po imieniu przez obsługę.

Wprowadź swoich klientów w świat spersonalizowanych usług

Chatboty, voiceboty czy automatyzacje mailingowe mogą skutecznie wspierać dział obsługi, ale nie zastąpią kontaktu z prawdziwym człowiekiem. Sklepy internetowe codziennie odbierają setki telefonów, bo często to właśnie jeden telefon wystarczy, by rozwiązać problem, podczas gdy wymiana maili zajęłaby niepomiernie więcej czasu.

Labelcall daje lepsze zrozumienie klienta i efektywniejsze rozwiązywanie jego problemów. Przekłada się to na jego zadowolenie, budując lojalność i pozytywny customer experience z marką. Wierzymy, że spersonalizowane podejście jest tym, czego ludzie oczekują i potrzebują w świecie rozwijającej się technologicznej automatyzacji i sztucznej inteligencji.

Coś tak prostego jak przywitanie po imieniu wystarczy, żeby rozmówca po drugiej stronie poczuł się zaopiekowany, doceniony i nastrojony pozytywnie do konsultanta, nawet jeśli dzwoni z zażaleniem. Finalnie w sprzedaży chodzi przecież o pozytywne doświadczenie, a Labelcall w najprostszy możliwy sposób ułatwia budowanie długofalowych relacji.

Labelcall to aplikacja, na której korzysta zarówno klient, jak i firma. Wspierając dział customer service, jednocześnie przyczynia się do zadowolenia klienta, co przekłada się na sukces firmy.