Wszyscy na lewo! Nadchodzi crowdgaming - Marketing przy Kawie
Wszyscy na lewo! Nadchodzi crowdgamingWszyscy na lewo! Nadchodzi crowdgamingWszyscy na lewo! Nadchodzi crowdgamingWszyscy na lewo! Nadchodzi crowdgaming

Wszyscy na lewo! Nadchodzi crowdgaming

Wszyscy na lewo! Nadchodzi crowdgaming
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Widownia na sali kinowej, niby zsynchronizowany mechanizm, zaczyna kierować ręce raz w jedną, raz w drugą stronę. To crowdgaming, połączenie klasycznej gry komputerowej wzorowanej na tenisie, atmosfery rodem ze stadionów podczas mistrzostw świata w piłce nożnej i nowoczesnej techniki. Czy pozostanie tylko pomysłową promocją telewizji MSNBC, czy stanie się nową formą rozrywki, wypełniającą czas przed seansami kinowymi?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja