Wszyscy kochają H&MWszyscy kochają H&MWszyscy kochają H&MWszyscy kochają H&M

Wszyscy kochają H&M

Wszyscy kochają H&M
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Popularna marka odzieżowa H&M od pewnego czasu stara się podnieść swój prestiż, łącząc swoje kolekcje z nazwiskami znanych artystów czy projektantów. Po współpracy z Karlem Lagerfeldem i duetem projektanckim Viktor & Rolf firma zdecydowała się powierzyć role projektantów gwiazdom show-biznesu – Madonnie i Kylie Minogue.

Już podczas ostatniego światowego tourneé Madonna i jej zespół prezentowali się w strojach szwedzkiej firmy, a towarzyszył im slogan „Madonna loves H&M”. „Miłość” do marki najwyraźniej skłoniła artystkę do podjęcia próby nadania jej nieco bardziej osobistego charakteru. Kampania „Designed by Madonna” chyba nieprzypadkowo rozpoczęła się 8 marca, czyli w Dzień Kobiet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja