Od czego zależy sukces kampanii marketingu wirusowego? Humor, widowiskowość, zaskakujący pomysł – to powinno gwarantować wywołanie epidemii i kontakt milionów internautów z marką. Najnowszy krotki film dotyczący samochodu Mini, mimo wspomnianych zalet, wciąż nie stał się takim hitem.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To kolejny przykład obalający mit, według którego wirusy „rozprzestrzeniają się same”. W rzeczywistości stworzenie udanej kampanii wirusowej z użyciem virali prawie zawsze wymaga kosztów i wspomagania ze strony innych, klasycznych kanałów dotarcia do odbiorcy.
Należąca do koncernu BMW marka Mini konsekwentnie stawia na niestandardową komunikację, stosując nietypowe rozwiązania w reklamie zewnętrznej, ale przede wszystkim rozpowszechniając komunikaty wirusowo.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.