Wspomaganie wirusówWspomaganie wirusówWspomaganie wirusówWspomaganie wirusów

Wspomaganie wirusów

Wspomaganie wirusów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Od czego zależy sukces kampanii marketingu wirusowego? Humor, widowiskowość, zaskakujący pomysł – to powinno gwarantować wywołanie epidemii i kontakt milionów internautów z marką. Najnowszy krotki film dotyczący samochodu Mini, mimo wspomnianych zalet, wciąż nie stał się takim hitem.

To kolejny przykład obalający mit, według którego wirusy „rozprzestrzeniają się same”. W rzeczywistości stworzenie udanej kampanii wirusowej z użyciem virali prawie zawsze wymaga kosztów i wspomagania ze strony innych, klasycznych kanałów dotarcia do odbiorcy.

Należąca do koncernu BMW marka Mini konsekwentnie stawia na niestandardową komunikację, stosując nietypowe rozwiązania w reklamie zewnętrznej, ale przede wszystkim rozpowszechniając komunikaty wirusowo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się