Wiele mówiono już o społeczeństwie informacyjnym, o konsumencie 2.0 i 3.0. Co natomiast kryje się pod pojęciem nowy konsument? Kim taki konsument jest? Co go definiuje? A może warto trochę zmienić spojrzenie na dzisiejszego nabywcę produktów i usług?Nowy konsument ma błyskawicznie zmieniające się potrzeby – można często usłyszeć w branży marketingowej. Dynamicznie zmienia postawy, opinie, stosunek do marek i technologii.
Za tymi zmianami trzeba nieustannie podążać, choć jest to pogoń skazana na niepowodzenie. Marki wciąż zostają w tyle czy to przez nadmierne skomplikowanie struktur, czy przez niewystarczające tempo procesów wdrażania nowości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.