Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?
Współczesny konsument, czyli kto? (źr. IRCenter)

Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?

Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?

Weronika Niżnik

-

senior project manager, IRCenter

Weronika Niżnik

senior project manager, IRCenter

Z branżą badawczą związana od 2011 r. Specjalizuje się w badaniach ilościowych oraz badaniach mediów społecznościowych. Na co dzień prowadzi projekty badawcze zarówno dla klientów końcowych (m.in. Unilever CEE, Kompania Piwowarska, Tesco), jak i agencji oraz domów mediowych (m.in. Havas, Value Media, Starcom). Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zakresu marketingu i strategii marketingowych w Szkole Głównej Handlowej. Członkini Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Olga Wójcicka

-

consumer insight manager, Mediahub

Olga Wójcicka

consumer insight manager, Mediahub

Współautorka raportu „Generacja Z – rzeczywistość młodych w kontrze do utrwalonych stereotypów". Na co dzień zajmuje się pozyskiwaniem wiedzy o opiniach i zachowaniach konsumentów, korzystając z klasycznych metod badawczych i nowych możliwości analiz, jak np. wirtualna etnografia. Prelegentka m.in. Forum IAB, Marketing Progress, Social Media Week. Współautorka projektów Big Data&Mobile, Współczesny konsument, Covid-Track by MediaHub, Matka Polka.

Wiele mówiono już o społeczeństwie informacyjnym, o konsumencie 2.0 i 3.0. Co natomiast kryje się pod pojęciem nowy konsument? Kim taki konsument jest? Co go definiuje? A może warto trochę zmienić spojrzenie na dzisiejszego nabywcę produktów i usług?

Nowy konsument ma błyskawicznie zmieniające się potrzeby – można często usłyszeć w branży marketingowej. Dynamicznie zmienia postawy, opinie, stosunek do marek i technologii.

Za tymi zmianami trzeba nieustannie podążać, choć jest to pogoń skazana na niepowodzenie. Marki wciąż zostają w tyle czy to przez nadmierne skomplikowanie struktur, czy przez niewystarczające tempo procesów wdrażania nowości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja