Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?
Współczesny konsument, czyli kto? (źr. IRCenter)

Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?

Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?
Weronika Niżnik

Weronika Niżnik

-

senior project manager, IRCenter

Weronika Niżnik

Weronika Niżnik

senior project manager, IRCenter

Z branżą badawczą związana od 2011 r. Specjalizuje się w badaniach ilościowych oraz badaniach mediów społecznościowych. Na co dzień prowadzi projekty badawcze zarówno dla klientów końcowych (m.in. Unilever CEE, Kompania Piwowarska, Tesco), jak i agencji oraz domów mediowych (m.in. Havas, Value Media, Starcom). Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zakresu marketingu i strategii marketingowych w Szkole Głównej Handlowej. Członkini Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Olga Wójcicka

Olga Wójcicka

-

project manager, IRCenter

Olga Wójcicka

Olga Wójcicka

project manager, IRCenter

Z branżą badawczą związana od 2012 r. W IRCenter specjalizuje się w badaniach internetu. Na co dzień zajmuje się wirtualną etnografią, optymalizacją aktywności na markowych kanałach w mediach społecznościowych, doradztwem z zakresu prowadzenia działań marketingowych i komunikacji online oraz consumer insights. Związana przede wszystkim z branżą FMCG, głównie prowadzi projekty dla klientów końcowych (m.in. Kompanii Piwowarskiej). Z wykształcenia specjalistka ds. PR i marketingu medialnego, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.

Wiele mówiono już o społeczeństwie informacyjnym, o konsumencie 2.0 i 3.0. Co natomiast kryje się pod pojęciem nowy konsument? Kim taki konsument jest? Co go definiuje? A może warto trochę zmienić spojrzenie na dzisiejszego nabywcę produktów i usług?

Nowy konsument ma błyskawicznie zmieniające się potrzeby – można często usłyszeć w branży marketingowej. Dynamicznie zmienia postawy, opinie, stosunek do marek i technologii.

Za tymi zmianami trzeba nieustannie podążać, choć jest to pogoń skazana na niepowodzenie. Marki wciąż zostają w tyle czy to przez nadmierne skomplikowanie struktur, czy przez niewystarczające tempo procesów wdrażania nowości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się