Współczesna młodzież: technologiczni maniacy czy technofobi? - Marketing przy Kawie
Współczesna młodzież: technologiczni maniacy czy technofobi?Współczesna młodzież: technologiczni maniacy czy technofobi?Współczesna młodzież: technologiczni maniacy czy technofobi?Współczesna młodzież: technologiczni maniacy czy technofobi?

Współczesna młodzież: technologiczni maniacy czy technofobi?

Współczesna młodzież: technologiczni maniacy czy technofobi?
Katarzyna Matłoka

Katarzyna Matłoka

-

Katarzyna Matłoka

Katarzyna Matłoka

Dzisiejsza młodzież: zaawansowana technologicznie generacja iPoda, zwariowana na punkcie własnego wyglądu i imprez? Czy raczej mało aktywna fizycznie grupa wybierająca spokojne życie, dla której najbardziej w życiu liczą się przyjaciele? Czołowa agencja badań rynku Synovate przedstawia najważniejsze wyniki obszernego, paneuropejskiego projektu badawczego Planet Edge, obejmującego 11 europejskich krajów, w którym zbadano osoby w wieku 18–24 lat pod kątem tego, w jaki sposób spędzają one swój wolny czas.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja