Wspieramy pomysłami! Weź udział w projekcie crowdsourcingowym dla Szlachetnej PaczkiWspieramy pomysłami! Weź udział w projekcie crowdsourcingowym dla Szlachetnej PaczkiWspieramy pomysłami! Weź udział w projekcie crowdsourcingowym dla Szlachetnej PaczkiWspieramy pomysłami! Weź udział w projekcie crowdsourcingowym dla Szlachetnej Paczki

Wspieramy pomysłami! Weź udział w projekcie crowdsourcingowym dla Szlachetnej Paczki

Wspieramy pomysłami! Weź udział w projekcie crowdsourcingowym dla Szlachetnej Paczki
Redakcja

Redakcja

-

×

Obecnie możesz przeczytać

1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie,

aby otrzymać dostęp do 4915 artykułów

Masz już konto?
Zaloguj się
Jak opanować sztukę generowania ciekawych pomysłów w natłoku codziennych obowiązków? Wbrew utartym schematom bycie kreatywnym nie jest wrodzonym talentem. Jest umiejętnością, którą może zdobyć każdy z nas, jeśli tylko poddamy swój umysł odpowiedniemu treningowi.

Odpowiedzią na tę potrzebę jest crowdsourcing. Jest to metoda angażowania szerokiego grona osób w poszukiwanie rozwiązań będących odpowiedzią na konkretne wyzwania. Pozwala na katalizowanie kreatywnej energii każdego z osobna i przekształcenie jej w konkretne efekty.

Mówiąc prościej, każdy z nas ma do zaoferowania pomysły, ciekawe spostrzeżenia czy propozycje. Dlatego kreatywność powinniśmy pielęgnować, ćwiczyć i stosować w codziennym życiu. Przypominają o tym m.in. Tom i David Kelley, autorzy książki „Twórcza odwaga”.

Angażowanie w proces generowania pomysłów wielu osób – o różnych zainteresowaniach, doświadczeniach, poglądach – może przynieść ciekawe rezultaty. Zwłaszcza gdy swoimi pomysłami uczestnicy mogą przyczynić się do wsparcia projektów charytatywnych.

Przykładem takiej akcji jest wspólne działanie organizacji EY Crowdsourcing oraz Stowarzyszenia Wiosna (twórców sławnej akcji „Szlachetna Paczka”). Wykorzystując siłę narzędzia do generowania pomysłów, jakim jest platforma crowdsourcingowa, Stowarzyszenie Wiosna zwraca się z zapytaniem do szerszego grona ludzi. Włącza ich w niesienie pomocy w interaktywny oraz interesujący dla nich sposób.

Na platformie pod adresem millionyou.pl/szlachetna-paczka prezentowane są 2 wyzwania. Może podjąć je każdy, kto chce przyczynić się do wsparcia Szlachetnej Paczki.

W ramach wyzwań należy:

  • wypełnić ankietę Szlachetnej Paczki,
  • opracować koncepcję działań, które pozwolą organizacji rozszerzyć grono odbiorców, a tym samym wesprzeć więcej potrzebujących.

Najlepszy ze zgłoszonych pomysłów zostanie nagrodzony voucherem o wartości 2000 zł na wybrane szkolenie w prestiżowej komórce szkoleniowej EY Academy of Business. Informacje o kursach szkoleniowych organizowanych przez EY Academy of Business dostępne są na stronie academyofbusiness.pl/en/.

W czasach, gdy niemal każdy z nas ma w kieszeni telefon komórkowy, a tym samym możliwość natychmiastowego działania, zaczynamy działać jako twórcy i wydawcy treści. Co to oznacza z perspektywy organizacji, która stawia społeczności wyzwanie z wykorzystaniem platformy crowdsourcingowej?

Przede wszystkim dostęp do potencjału twórczego. Umożliwia pozyskanie w krótkim czasie setek propozycji – pomysłów, a nawet gotowych kreacji. Zaangażowanie w taki model pracy tysięcy osób zwiększa szanse na pozyskanie czegoś wyjątkowego i zaskakującego.

Marketing przy Kawie wspiera medialnie akcję. Zapraszamy do udziału w niej na stronie millionyou.pl/szlachetna-paczka