Wskrzesić ducha Bowiego, nagrać klip na żywo... Jak marki Intel i Target promowały się na GrammyWskrzesić ducha Bowiego, nagrać klip na żywo... Jak marki Intel i Target promowały się na GrammyWskrzesić ducha Bowiego, nagrać klip na żywo... Jak marki Intel i Target promowały się na GrammyWskrzesić ducha Bowiego, nagrać klip na żywo... Jak marki Intel i Target promowały się na Grammy
Kolorystyka tego teledysku Gwen Stefani może kojarzyć się Amerykanom z pewną marką (źr. Make Me Like You)

Wskrzesić ducha Bowiego, nagrać klip na żywo… Jak marki Intel i Target promowały się na Grammy

Wskrzesić ducha Bowiego, nagrać klip na żywo... Jak marki Intel i Target promowały się na Grammy
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Intel i Target to dwie marki, które zostały niekwestionowanymi zwycięzcami Grammy 2016 w dziedzinie marketingu. Wszystko dzięki uczestnictwu w wyjątkowych projektach największych gwiazd muzyki pop.

Chociaż Grammy to impreza gwiazd muzyki popularnej, tegoroczne rozdanie nagród zyskało na wyjątkowości w dużej mierze dzięki obecności na nim marek zaawansowanych technologicznie. Efektem zaangażowania brandów były świeże, unikatowe występy, które zapisały się w historii muzyki.

Mowa o dwóch duetach: Lady Gagi i Intela oraz Gwen Stefani i sieci sklepów Target.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się