Historia VW Garbusa dobiegła końca. Ostatnia sztuka tego modelu zjechała z linii montażowej w Meksyku. Garbus nie tylko zmienił sytuację Volkswagena w Stanach Zjednoczonych. Zrewolucjonizował też rynek reklamowy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wyobraź sobie, że reklamujesz samochód słowem wrak. Albo że pod jego zdjęciem umieszczasz hasło: „Jedną z przyjemniejszych rzeczy jest jego sprzedanie”. Albo że w jego reklamie żartujesz: „Przynajmniej będzie ci łatwiej go pchać, gdy skończy się paliwo”…
Brzmi ryzykownie? Wymaga niezmierzonych pokładów dystansu do promowanej marki? Ale tę cechę przy okazji VW Garbusa do mistrzostwa opanował Bill Bernbach z agencji Doyle Dane Bernbach (DDB).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.