Wpływ bannerów reklamowych na zakupy w InternecieWpływ bannerów reklamowych na zakupy w InternecieWpływ bannerów reklamowych na zakupy w InternecieWpływ bannerów reklamowych na zakupy w Internecie

Wpływ bannerów reklamowych na zakupy w Internecie

Wpływ bannerów reklamowych na zakupy w Internecie
Marcin Kłusak

Marcin Kłusak

-

Marcin Kłusak

Marcin Kłusak

Niejednoznaczne rezultaty wcześniejszych studiów nad tytułowym zagadnieniem skłoniły naukowców związanych z Graduate School of Business przy Uniwersytecie w Chicago do baczniejszego przyjrzenia się relacjom zachodzącym pomiędzy reklamą internetową a zakupami. W badaniach, na podstawie których powstał omawiany niżej artykuł, skupili się oni na dokładnym sprawdzeniu roli, jaką odgrywa banner reklamowy będący bodźcem do internetowych zakupów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja