Wpadnij na trop zastraszaniaWpadnij na trop zastraszaniaWpadnij na trop zastraszaniaWpadnij na trop zastraszania

Wpadnij na trop zastraszania

Wpadnij na trop zastraszania
Marzena Jakubiec

Marzena Jakubiec

-

Marzena Jakubiec

Marzena Jakubiec

„Możesz zauważyć ślady” – tłumaczy ubrany w szary prochowiec pies myśliwski. W łapach trzyma lupę, przez którą ogląda zagracony pokój. „Jego oceny się pogarszają, próbuje unikać problemów i szkoły” – zbiera dowody. To nie zapowiedź nowego filmu hollywoodzkiego z psem tropiącym przestępców w roli głównej, lecz amerykańska telewizyjna reklama społeczna informująca rodziców, jak poznać, że ich dziecko jest zastraszane przez rówieśników w szkole.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja