Wordlayer, czyli słowo prasy – słowem reklamyWordlayer, czyli słowo prasy – słowem reklamyWordlayer, czyli słowo prasy – słowem reklamyWordlayer, czyli słowo prasy – słowem reklamy

Wordlayer, czyli słowo prasy – słowem reklamy

Wordlayer, czyli słowo prasy – słowem reklamy
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

W poszukiwaniu nowych formatów reklamowych portale internetowe zrobią niemal wszystko, byle tylko zaproponować coś oryginalnego i skuteczniej docierającego do pożądanej grupy docelowej. Wirtualna Polska opracowała format nazwany wordlayer, który działać ma w bezpośrednim powiązaniu z tradycyjnymi tekstami prasowymi.

Cierpliwość internautów jest notorycznie wystawiana na ciężką próbę. Bannery, pop-upy czy skyscrapery natrętnie wyłaniają się z milionów witryn. Opracowuje się zatem inne, coraz to nowe sposoby promocji poprzez Sieć. Gatunek reklamy kontekstowej to w zasadzie nic nowego. WP jednak wprowadza na rynek kolejną jej mutację, opartą na schemacie Intelli Txt opracowanym przez Vibrant Media.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja