W jaki sposób hipermarket może zareklamować płyn do prania, jajka i składniki do ciasta czy nawet wołowinę, tak aby wyraźnie odróżnić się od konkurentów? A przy okazji wzmocnić swoje pozycjonowanie w nowym obszarze? Amerykańska sieć handlowa Target ma na to pomysł, który wpisuje się w jeden z najważniejszych tegorocznych trendów.Galerie handlowe w komunikacji marketingowej korzystają głównie z motywów związanych z modą. Każdy nowy sezon witają kampaniami sugerującymi wspaniałe okazje do zakupu ubrań i akcesoriów z kolekcji wprawdzie niedrogich, ale będących jak najbardziej na czasie, zgodnych ze światowymi trendami.
Z kolei hipermarkety stawiają przede wszystkim na reklamę produktową, kładąc nacisk na aktualne promocje i oddziałując na konsumenta kryterium ceny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.