Wołowina w świecie haute couture. Target łamie konwencjeWołowina w świecie haute couture. Target łamie konwencjeWołowina w świecie haute couture. Target łamie konwencjeWołowina w świecie haute couture. Target łamie konwencje

Wołowina w świecie haute couture. Target łamie konwencje

Wołowina w świecie haute couture. Target łamie konwencje
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W jaki sposób hipermarket może zareklamować płyn do prania, jajka i składniki do ciasta czy nawet wołowinę, tak aby wyraźnie odróżnić się od konkurentów? A przy okazji wzmocnić swoje pozycjonowanie w nowym obszarze? Amerykańska sieć handlowa Target ma na to pomysł, który wpisuje się w jeden z najważniejszych tegorocznych trendów.

Galerie handlowe w komunikacji marketingowej korzystają głównie z motywów związanych z modą. Każdy nowy sezon witają kampaniami sugerującymi wspaniałe okazje do zakupu ubrań i akcesoriów z kolekcji wprawdzie niedrogich, ale będących jak najbardziej na czasie, zgodnych ze światowymi trendami.

Z kolei hipermarkety stawiają przede wszystkim na reklamę produktową, kładąc nacisk na aktualne promocje i oddziałując na konsumenta kryterium ceny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się