Wolnych miejsc brak. Jak szukać kluczowych klientówWolnych miejsc brak. Jak szukać kluczowych klientów
W poszukiwaniu najlepszych (fot. Minerva Studio/Fotolia)

Wolnych miejsc brak. Jak szukać kluczowych klientów

Wolnych miejsc brak. Jak szukać kluczowych klientów
Renata Turska

Renata Turska

-

Renata Turska

Renata Turska

Sztuką dzisiejszego biznesu jest trafienie z ofertą do ludzi, którzy jej potrzebują. Czy ma się produkt, czy usługę – jedyne, co należy zrobić, to znaleźć idealnego odbiorcę. Następnie trzeba nakreślić jego możliwie dokładny portret, po czym wyłowić wszystkich klientów pasujących do tego opisu i opowiedzieć im o tym, jakie potrzeby zaspokoi oferta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja