Wolność od myślenia - Marketing przy Kawie
Wolność od myśleniaWolność od myśleniaWolność od myśleniaWolność od myślenia

Wolność od myślenia

Wolność od myślenia
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

„Praca czyni wolnym” – to hasło, które niezwykle ponuro zapisało się na kartach historii. Przypomina o wielkiej ludzkiej tragedii związanej z faszystowską koncepcją urządzania świata. Ostatnio nabrało nowego wymiaru, we Włoszech stało się bowiem... sloganem reklamowym.

Nietrudno się domyślić, że taka forma promocji wzbudziła olbrzymi niesmak i kontrowersje. Przywołała też po raz kolejny pytania o granice przyzwoitości w działaniach marketingowych. Sam winowajca – jak to zwykle w takich przypadkach bywa – nie ma sobie nic do zarzucenia.

Sprawcą całego zamieszania jest Tomasso Coletti. Były senator, a obecnie przewodniczący prowincji Chieti postanowił wypromować biura pośrednictwa pracy w tym regionie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to