Wolno, wolniej, slowmercial – reklama, którą obejrzysz nawet na DVRWolno, wolniej, slowmercial – reklama, którą obejrzysz nawet na DVRWolno, wolniej, slowmercial – reklama, którą obejrzysz nawet na DVRWolno, wolniej, slowmercial – reklama, którą obejrzysz nawet na DVR

Wolno, wolniej, slowmercial – reklama, którą obejrzysz nawet na DVR

Wolno, wolniej, slowmercial – reklama, którą obejrzysz nawet na DVR
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Belgijska agencja reklamowa przygotowała niedawno reklamę telewizyjną Volkswagena. Zrobiła to w taki sposób, by spot dotarł do widzów przewijających reklamy w urządzeniach typu DVR. Ta ciekawostka dobrze ilustruje konflikt między podmiotami produkującymi i oferującymi nagrywarki a stacjami telewizyjnymi. Trwa on już od ponad dekady.

Reklama nazwana „slowmercial”, od połączenia angielskich słów slow (wolno) i commercial (reklama), skierowana jest do jednej trzeciej belgijskich telewidzów – bo tylu z nich ma możliwość nagrywania programów i przewijania reklam dzięki cyfrowym nagrywarkom DVR (digital video recorder).

Oglądany w normalnym trybie spot ukazuje czerwonego Beetle, stojącego w pełnym słońcu na plaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja