Belgijska agencja reklamowa przygotowała niedawno reklamę telewizyjną Volkswagena. Zrobiła to w taki sposób, by spot dotarł do widzów przewijających reklamy w urządzeniach typu DVR. Ta ciekawostka dobrze ilustruje konflikt między podmiotami produkującymi i oferującymi nagrywarki a stacjami telewizyjnymi. Trwa on już od ponad dekady.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklama nazwana „slowmercial”, od połączenia angielskich słów slow (wolno) i commercial (reklama), skierowana jest do jednej trzeciej belgijskich telewidzów – bo tylu z nich ma możliwość nagrywania programów i przewijania reklam dzięki cyfrowym nagrywarkom DVR (digital video recorder).
Oglądany w normalnym trybie spot ukazuje czerwonego Beetle, stojącego w pełnym słońcu na plaży.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.