Wojny colowe – Dr Pepper nr 2 po Coca-Coli - Marketing przy Kawie
Historia wojen colowych: dlaczego w ostatniej bitwie Dr Pepper wyprzedził PepsiHistoria wojen colowych: dlaczego w ostatniej bitwie Dr Pepper wyprzedził PepsiHistoria wojen colowych: dlaczego w ostatniej bitwie Dr Pepper wyprzedził PepsiHistoria wojen colowych: dlaczego w ostatniej bitwie Dr Pepper wyprzedził Pepsi
Dr Pepper, mieszanka 23 smaków, pokonuje Pepsi w Cola Wars (fot. Brandon Richardson/Pexels)

Historia wojen colowych: dlaczego w ostatniej bitwie Dr Pepper wyprzedził Pepsi

Historia wojen colowych: dlaczego w ostatniej bitwie Dr Pepper wyprzedził Pepsi
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wojna stała się popularną metaforą w wielu branżach. Tak samo jest w przypadku marketingowych wojen colowych. W ostatniej kampanii Dr Pepper po raz pierwszy od czterdziestu lat wyprzedził nr 2 rynku, czyli Pepsi. Nie zrobił tego błyskawicznym manewrem oskrzydlającym. Osiągnął to cierpliwością, wytrwałością i zgodą na ryzyko. Sprzyjały mu też niezależne od niego okoliczności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to