Wojna w wersji kieszonkowejWojna w wersji kieszonkowejWojna w wersji kieszonkowejWojna w wersji kieszonkowej

Wojna w wersji kieszonkowej

Wojna w wersji kieszonkowej
Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

-

Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

14 września Microsoft pokazał światu swoją alternatywę dla iPoda – odtwarzacz plików MP3 Zune. Dwa dni wcześniej Steve Jobs, prezes Apple Computer, zaprezentował nową linię iPodów i filmowe usługi serwisu iTunes. Jedno jest pewne: w świecie przenośnych odtwarzaczy (już nie tylko muzyki) zaczyna się wojna.

IPod był po prostu strzałem w dziesiątkę – aktualnie firma z jabłkiem w logo kontroluje ponad 75 proc. rynku przenośnych odtwarzaczy muzycznych. Nic dziwnego, że wielu chciało ugryźć kawałek tortu o nazwie „cyfrowa muzyka”. Ale bez odpowiedniego kapitału i reklamy nie było to możliwe. Do czasu. „Rewolucja w świecie cyfrowej muzyki zaczyna się dopiero teraz” – ogłosił wiceprezes Microsoft, J.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się