Praktycznie zawsze, kiedy w firmach rozmawia się o działaniach marketingowych, wszystko gra do momentu przedstawienia kosztów. Szczególnie w sektorze MSP bardzo często największe emocje – zazwyczaj te negatywne – wzbudzają rozmowy o ustalaniu budżetu na marketing.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nie jest rzadkością podejmowanie decyzji o realizacji akcji promocyjnej na podstawie prób oszacowania jej efektów, co przecież jest niebywale trudne. Problemy ze strategicznym podejściem do budżetowania wydatków marketingowych występują oczywiście nie tylko w małych i średnich spółkach.
Na ogół niestety bywa tak, że potrzeby marketingowe są rozumiane przez marketingowców, jako tako akceptowane przez działy sprzedaży, ale już z dużą dozą nieprzychylności podchodzą do nich księgowi.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.