Wodzić (za nos) na pokuszenie. Psychologiczne podstawy aromamarketinguWodzić (za nos) na pokuszenie. Psychologiczne podstawy aromamarketinguWodzić (za nos) na pokuszenie. Psychologiczne podstawy aromamarketinguWodzić (za nos) na pokuszenie. Psychologiczne podstawy aromamarketingu
Nadchodzi rok marketingu zapachowego? (fot. Pixabay)

Wodzić (za nos) na pokuszenie. Psychologiczne podstawy aromamarketingu

Wodzić (za nos) na pokuszenie. Psychologiczne podstawy aromamarketingu
Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

-

Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

Tworzenie logo zapachowego przypomina komponowanie muzyki do filmu. W obu wypadkach trzeba dobrze poznać produkt i jego historię, firmę oraz grupę docelową. Efektem będzie ścieżka dźwiękowa (zapach) stanowiąca integralną część filmu (wizerunku firmy). Ta spójność daje spore szanse na to, że wkrótce poczujemy zapach pieniędzy.

dr Michał Wierzchoń
Pracownik Zakładu Psychologii Eksperymentalnej Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek m.in. European Society for Cognitive Psychology i Association for the Scientific Studies of Consciousness. Stypendysta tygodnika „Polityka” (w ramach programu „Zostańcie z nami”) oraz Fundacji na rzecz Nauki Polskiej dla młodych naukowców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja