Tworzenie logo zapachowego przypomina komponowanie muzyki do filmu. W obu wypadkach trzeba dobrze poznać produkt i jego historię, firmę oraz grupę docelową. Efektem będzie ścieżka dźwiękowa (zapach) stanowiąca integralną część filmu (wizerunku firmy). Ta spójność daje spore szanse na to, że wkrótce poczujemy zapach pieniędzy.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
dr Michał Wierzchoń
Pracownik Zakładu Psychologii Eksperymentalnej Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek m.in. European Society for Cognitive Psychology i Association for the Scientific Studies of Consciousness. Stypendysta tygodnika „Polityka” (w ramach programu „Zostańcie z nami”) oraz Fundacji na rzecz Nauki Polskiej dla młodych naukowców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.