Wódka dla gejówWódka dla gejówWódka dla gejówWódka dla gejów

Wódka dla gejów

Wódka dla gejów
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

W najnowszej internetowej reklamówce australijskiej wódki 42 Below widzimy między innymi bohaterów serialu „Star Trek”. A wszystko to na różowym tle, w stereotypowej stylistyce gejowskiej, choć wykorzystanej z przymrużeniem oka.

„Chcemy twoich różowych dolarów” – mówi lektor, mając oczywiście na myśli pieniądze wydawane przez gejów. Sama reklama, wykonana w technice flash, nie robi wielkiego wrażenia, choć z pewnością zrealizowana jest z dużym poczuciem humoru i zawiera w sobie mnóstwo mniej lub bardziej dwuznacznych aluzji. Wykorzystano w niej m. in. sylwetki Freddiego Mercury’ego, Jeana Paula Gaultiera, bohaterów „Star Treka”, a także.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja