Włoski smak kawyWłoski smak kawyWłoski smak kawyWłoski smak kawy

Włoski smak kawy

Włoski smak kawy
Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

-

Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

Ostatnio mamy okazję obserwować w mediach sporo reklam osadzonych w realiach włoskich. Przykładem tego jest kampania prowadzona przez grupę Mokate, której celem jest promocja produktu tej firmy – kawy cappuccino. W spocie utrzymanym w „narodowej” włoskiej stylistyce bierze udział znany z programu „Europa da się lubić” Paolo Cozzo – mieszkający w Polsce Włoch. Jak na południowca przystało, żywo gestykulując, wyznaje nam swe uczucia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja