Czy reklamowanie się za pomocą dzierganych kwiatków przystoi marce kojarzonej z precyzją i technologią, jak Toyota? Jak najbardziej, w końcu to również brand dbający o bliskie konotacje z ekologicznością i naturalnością.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Każda firma chce się wyróżniać, ale tylko nielicznym udaje się wyodrębnić swój wyjątkowy atrybut. Taką istotę marki wypracowała sobie Toyota i z pewnością jest nią niezawodność.
Auta z Japonii są ponadto wskazywane jako innowacyjne, komfortowe, zapewniające ekonomiczną jazdę i kojarzące się z troską o środowisko. A teraz jeszcze, chyba jako jedyny koncern samochodowy, Toyota pokazała się jako.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.