Włóczkowe kwiaty w mieście, czyli pomysł Toyoty na nową porcję dobrej energii - Marketing przy Kawie
Włóczkowe kwiaty w mieście, czyli pomysł Toyoty na nową porcję dobrej energiiWłóczkowe kwiaty w mieście, czyli pomysł Toyoty na nową porcję dobrej energiiWłóczkowe kwiaty w mieście, czyli pomysł Toyoty na nową porcję dobrej energiiWłóczkowe kwiaty w mieście, czyli pomysł Toyoty na nową porcję dobrej energii

Włóczkowe kwiaty w mieście, czyli pomysł Toyoty na nową porcję dobrej energii

Włóczkowe kwiaty w mieście, czyli pomysł Toyoty na nową porcję dobrej energii
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Czy reklamowanie się za pomocą dzierganych kwiatków przystoi marce kojarzonej z precyzją i technologią, jak Toyota? Jak najbardziej, w końcu to również brand dbający o bliskie konotacje z ekologicznością i naturalnością.

Każda firma chce się wyróżniać, ale tylko nielicznym udaje się wyodrębnić swój wyjątkowy atrybut. Taką istotę marki wypracowała sobie Toyota i z pewnością jest nią niezawodność.

Auta z Japonii są ponadto wskazywane jako innowacyjne, komfortowe, zapewniające ekonomiczną jazdę i kojarzące się z troską o środowisko. A teraz jeszcze, chyba jako jedyny koncern samochodowy, Toyota pokazała się jako.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja