Własną piersiąWłasną piersiąWłasną piersiąWłasną piersią

Własną piersią

Własną piersią
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Ostatnio media amerykańskie doniosły o dochodzeniu Kongresu w sprawie złagodzenia jednej z kampanii rządowych pod naciskiem przedstawicieli branży środków spożywczych dla niemowląt. W latach 2002–2005, w obliczu najniższej od lat liczby młodych matek decydujących się na karmienie piersią, Departament Zdrowia i Usług Społecznych za pomocą spotów telewizyjnych i radiowych oraz plakatów stworzonych przez Ad Council zaczął przekonywać kobiety, że „dzieci urodziły się, by być karmione piersią”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja