Właściwe skupienie uwagiWłaściwe skupienie uwagiWłaściwe skupienie uwagiWłaściwe skupienie uwagi

Właściwe skupienie uwagi

Właściwe skupienie uwagi
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Wprowadzenie na rynek nowej linii perfum nie jest zadaniem łatwym, nawet jeśli przedsięwzięcie firmuje Tom Ford – osoba od lat ściśle związana ze światem mody. Dlatego debiut swego produktu znany projektant uwypuklił reklamami. Jakimi? Oczywiście odwołującymi się do znanej koncepcji „sex sells”.

Amerykanin zapragnął stworzyć markę rozpoznawaną na całym świecie. Za wcześnie jeszcze mówić, czy zdoła zrealizować ambitny plan. Na razie promocja „pierwszego zapachu dla mężczyzn” trwa i wzbudza kontrowersje.

Ford wyszedł z założenia, że skoro produkt adresowany jest do panów, w reklamach nie powinno zabraknąć kobiety.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja