Właściwa temperatura bazyWłaściwa temperatura bazyWłaściwa temperatura bazyWłaściwa temperatura bazy
Na taką temperaturę trzeba dobrze zapracować (fot. Pixabay)

Właściwa temperatura bazy

Właściwa temperatura bazy
Inga Szaniawska

Inga Szaniawska

-

PR & communications manager, Polskie Centrum Marketingowe

Inga Szaniawska

Inga Szaniawska

PR & communications manager
Polskie Centrum Marketingowe

Każde środowisko zawodowe ma swój żargon. Jak bardzo jest on niezrozumiały dla ludzi spoza określonego grona? Przedstawiciel branży marketingu bezpośredniego przekona się o tym łatwo – chociażby z pasją porównując skuteczność leadów ze skutecznością zimnych baz w trakcie „międzybranżowej” rozmowy towarzyskiej.

Prędzej czy później przerwie mu pełne desperacji pytanie kogoś z obecnych: „Ale co to u licha jest ta zimna baza?! I jak w ogóle baza może być zimna?!”. To prawdopodobny scenariusz, nawet jeśli wśród naszych rozmówców znajdą się osoby wiedzące już co nieco o marketingu.

Ochłońmy zatem i lepiej przybliżmy wszystkim zainteresowanym najprostszą typologię baz danych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się