Każde środowisko zawodowe ma swój żargon. Jak bardzo jest on niezrozumiały dla ludzi spoza określonego grona? Przedstawiciel branży marketingu bezpośredniego przekona się o tym łatwo – chociażby z pasją porównując skuteczność leadów ze skutecznością zimnych baz w trakcie „międzybranżowej” rozmowy towarzyskiej.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Prędzej czy później przerwie mu pełne desperacji pytanie kogoś z obecnych: „Ale co to u licha jest ta zimna baza?! I jak w ogóle baza może być zimna?!”. To prawdopodobny scenariusz, nawet jeśli wśród naszych rozmówców znajdą się osoby wiedzące już co nieco o marketingu.
Ochłońmy zatem i lepiej przybliżmy wszystkim zainteresowanym najprostszą typologię baz danych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.