Zmiany po wyborach zaczynają dotykać branżę PR, reklamy i mediów – i nie chodzi tylko o poprawki kadrowe na Woronicza. Stawką są przetargi na kompleksową obsługę państwowych gigantów.Kilka dni temu media obiegła informacja o planach Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Instytucja zakomunikowała, że bardzo dokładnie przyjrzy się działaniom takich spółek skarbu państwa, jak Grupa Lotos, PKN Orlen, KGHM Polska Miedź, Grupa Azoty czy Polska Grupa Zbrojeniowa.
Kontrola wydatków na reklamę, marketing, PR
Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że pod lupą znajdą się wydatki na takie usługi jak public relations, reklama, marketing oraz działania doradcze.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.