Władza dzieli i rządzi – również w marketingu i komunikacjiWładza dzieli i rządzi – również w marketingu i komunikacjiWładza dzieli i rządzi – również w marketingu i komunikacjiWładza dzieli i rządzi – również w marketingu i komunikacji
Kto będzie mógł zarobić więcej, kto mniej? Nowe rozdanie przywilejów (fot. Andrey Popov/Fotolia)

Władza dzieli i rządzi – również w marketingu i komunikacji

Władza dzieli i rządzi – również w marketingu i komunikacji
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Zmiany po wyborach zaczynają dotykać branżę PR, reklamy i mediów – i nie chodzi tylko o poprawki kadrowe na Woronicza. Stawką są przetargi na kompleksową obsługę państwowych gigantów.

Kilka dni temu media obiegła informacja o planach Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Instytucja zakomunikowała, że bardzo dokładnie przyjrzy się działaniom takich spółek skarbu państwa, jak Grupa Lotos, PKN Orlen, KGHM Polska Miedź, Grupa Azoty czy Polska Grupa Zbrojeniowa.
Kontrola wydatków na reklamę, marketing, PR
Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że pod lupą znajdą się wydatki na takie usługi jak public relations, reklama, marketing oraz działania doradcze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się