Wkręceni w reklamę?Wkręceni w reklamę?Wkręceni w reklamę?Wkręceni w reklamę?

Wkręceni w reklamę?

Wkręceni w reklamę?
Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

-

Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

Jedne firmy stawiają na znane twarze i udział w reklamach słono opłacanych gwiazd. Inne wręcz przeciwnie: wolą, by osoby, które widzimy w spocie, reprezentowały przeciętnego konsumenta. A może pójść dalej i pozwolić, by to anonimowi, niczego nieświadomi, zwykli zjadacze chleba brali udział w reklamie?

Wkręcanie ludzi w nietypowe sytuacje było motywem niejednego programu rozrywkowego. Zakłopotane miny tych, których udało się wciągnąć w grę, to widok urzekający autentyzmem.

Tropem wykorzystania takich „darmowych aktorów” poszedł w swojej kampanii National Australia Bank. Krótkie filmy zaaranżowane na zwykłe-niezwykłe sytuacje mają uchwycić konsternację swoich nieświadomych bohaterów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja