Jedne firmy stawiają na znane twarze i udział w reklamach słono opłacanych gwiazd. Inne wręcz przeciwnie: wolą, by osoby, które widzimy w spocie, reprezentowały przeciętnego konsumenta. A może pójść dalej i pozwolić, by to anonimowi, niczego nieświadomi, zwykli zjadacze chleba brali udział w reklamie?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wkręcanie ludzi w nietypowe sytuacje było motywem niejednego programu rozrywkowego. Zakłopotane miny tych, których udało się wciągnąć w grę, to widok urzekający autentyzmem.
Tropem wykorzystania takich „darmowych aktorów” poszedł w swojej kampanii National Australia Bank. Krótkie filmy zaaranżowane na zwykłe-niezwykłe sytuacje mają uchwycić konsternację swoich nieświadomych bohaterów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.