Wizerunek Microsoftu spuszczony w toalecie - Marketing przy Kawie
Wizerunek Microsoftu spuszczony w toalecieWizerunek Microsoftu spuszczony w toalecieWizerunek Microsoftu spuszczony w toalecieWizerunek Microsoftu spuszczony w toalecie

Wizerunek Microsoftu spuszczony w toalecie

Wizerunek Microsoftu spuszczony w toalecie
Piotr Nowaczyk

Piotr Nowaczyk

-

Piotr Nowaczyk

Piotr Nowaczyk

Niedawno Microsoft przedstawił „iLoo”, publiczną toaletę, która zapewni użytkownikom „wygodne siedzenie, bezprzewodową klawiaturę w zasięgu ręki i wygodny dostęp do pierwszej WWW.C”.

„Ludzie zwykli sięgać po książkę lub czasopismo podczas korzystania z toalety: teraz będą się logować. To ekscytująca myśl, iż najmniejszy pokój może być teraz bramą do ogromnego wirtualnego świata” stwierdziła Tracy Blacher, Marketing Manager w MSN.

Sam pomysł mieści się w ramach misji Microsoftu, aby Internet był dostępny „o każdej porze i w dowolnym miejscu”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to