Witamy w erze kontekstu - Marketing przy Kawie
Witamy w erze kontekstuWitamy w erze kontekstuWitamy w erze kontekstuWitamy w erze kontekstu
Co najbardziej zainspiruje użytkowników? (fot. Bombaert Patrick/Fotolia)

Witamy w erze kontekstu

Witamy w erze kontekstu
Joanna Bucior

Joanna Bucior

-

Joanna Bucior

Joanna Bucior

W listopadzie 2013 roku Robert Scoble i Shel Israel ogłosili nadejście nowej ery. Ery, w której elektroniczne urządzenia wiedzą, kiedy nas budzić, rekomendują programy, które powinniśmy zobaczyć, zapraszają do sklepów, w których czekają na nas największe promocje. Era kontekstu to nowe wyzwanie dla sprzedawców i specjalistów ds. marketingu.

Zdaniem Scoble’a i Israela relacje z konsumentami budowane są dziś na bazie pięciu zmysłów – wzroku, słuchu, dotyku, smaku i zapachu. To one oddziałują na nasz proces decyzyjny i to, jaki będzie nasz kolejny krok.

Google Glass to nie jest tylko kamera, ale narzędzie, które informuje Google o tym, na co oraz na kogo patrzymy, a także pod jaką szerokością geograficzną się to dzieje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja