W listopadzie 2013 roku Robert Scoble i Shel Israel ogłosili nadejście nowej ery. Ery, w której elektroniczne urządzenia wiedzą, kiedy nas budzić, rekomendują programy, które powinniśmy zobaczyć, zapraszają do sklepów, w których czekają na nas największe promocje. Era kontekstu to nowe wyzwanie dla sprzedawców i specjalistów ds. marketingu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zdaniem Scoble’a i Israela relacje z konsumentami budowane są dziś na bazie pięciu zmysłów – wzroku, słuchu, dotyku, smaku i zapachu. To one oddziałują na nasz proces decyzyjny i to, jaki będzie nasz kolejny krok.
Google Glass to nie jest tylko kamera, ale narzędzie, które informuje Google o tym, na co oraz na kogo patrzymy, a także pod jaką szerokością geograficzną się to dzieje.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.