Wisłę wzięła Era - Marketing przy Kawie
Wisłę wzięła EraWisłę wzięła EraWisłę wzięła EraWisłę wzięła Era

Wisłę wzięła Era

Wisłę wzięła Era
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Sponsoring w sporcie zobowiązuje. Drużyna lub sportowiec musi się wykazać, aby zasłużyć na przedłużenie kontraktu. Walka nabiera rumieńców, widzowie są zadowoleni, media również. Drużyna staje się wehikułem promocyjnym sponsora.

Początek współpracy między PTC, właścicielem marki Era, a Wisłą Kraków datuje się na lato 2003 roku. Obie strony, podpisując umowę, wyraźnie zaznaczyły, że dalsza współpraca uzależniona jest od wyników sportowych. W minionym sezonie piłkarze z Krakowa wywalczyli, kolejny w historii klubu, prestiżowy tytuł mistrza kraju.

Przedłużenie umowy na kolejne 12 miesięcy nastąpiło w momencie ofensywy obu stron.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to