Sponsoring w sporcie zobowiązuje. Drużyna lub sportowiec musi się wykazać, aby zasłużyć na przedłużenie kontraktu. Walka nabiera rumieńców, widzowie są zadowoleni, media również. Drużyna staje się wehikułem promocyjnym sponsora.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Początek współpracy między PTC, właścicielem marki Era, a Wisłą Kraków datuje się na lato 2003 roku. Obie strony, podpisując umowę, wyraźnie zaznaczyły, że dalsza współpraca uzależniona jest od wyników sportowych. W minionym sezonie piłkarze z Krakowa wywalczyli, kolejny w historii klubu, prestiżowy tytuł mistrza kraju.
Przedłużenie umowy na kolejne 12 miesięcy nastąpiło w momencie ofensywy obu stron.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.