Wisienka na torcie – działania niestandardowe w marketingu politycznymWisienka na torcie – działania niestandardowe w marketingu politycznymWisienka na torcie – działania niestandardowe w marketingu politycznymWisienka na torcie – działania niestandardowe w marketingu politycznym

Wisienka na torcie – działania niestandardowe w marketingu politycznym

Wisienka na torcie – działania niestandardowe w marketingu politycznym
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Działania marketingowe organizowane są według mniej lub bardziej ścisłych konwencji. Organizacja badań, budowanie strategii czy przebieg komunikacji w mediach są etapami dokładnie zaplanowanymi, którymi dodatkowo rządzą pewne reguły (np. wybór metod i prób badawczych lub takiego, a nie innego czasu antenowego). Jednakże zbytnia schematyczność w formie może bardziej zaszkodzić niż pomóc prowadzonej kampanii, od czasu do czasu potrzeba więc czegoś naprawdę niekonwencjonalnego. Dotyczy to także marketingu wyborczego, i to nawet bardziej w jego wydaniu lokalnym niż ogólnokrajowym. Z racji samej istoty problemu nie sposób określić, czym owa niekonwencjonalność jest, co nie przeszkodziło jednak ukuć nazwy dla wszelakich działań mogących się cechą nietypowości wykazać. Marketing niestandardowy to kolejny element współczesnych, wysoce konkurencyjnych rynków politycznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja