Wirus z jajamiWirus z jajamiWirus z jajamiWirus z jajami

Wirus z jajami

Wirus z jajami
W ciągu pięciu dni wielkanocną kartkę agencji interaktywnej Apeiro obejrzało ponad 600 tys. unikalnych użytkowników. To znaczący wynik nie tylko wśród polskich kampanii wirusowych.

Z łaciny virus to trucizna, a trucizna to pojęcie asocjacyjnie bardzo odległe od dobrego wizerunku. Współcześnie wirusy zyskały nowe znaczenie – to mali wojownicy marketingu, którzy są szybcy i fascynujący jak ninja. Brand managerowie dostrzegają ich siłę i chcą, by skutecznie realizowali marketingowe misje. Trzeba jednak przedtem zrozumieć ich oryginalną naturę: bez tego sukces może być jedynie dziełem przypadku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja