Wirus ubiera się u PradyWirus ubiera się u PradyWirus ubiera się u PradyWirus ubiera się u Prady

Wirus ubiera się u Prady

Wirus ubiera się u Prady
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Szczegóły mechanizmów zakażeń wirusowych również w marketingu nadal nie są do końca znane. Próbując odkryć sprawdzający się w każdych okolicznościach wzór na treść o nieograniczonej sile rażenia, marketingowcy ochoczo zasiewają kolejne zalążki nieformalnej masowej komunikacji na temat marki i... obserwują reakcję organizmu konsumenta. U Prady stworzono ostatnio stricte artystycznego wirusa, nie bacząc na powszechne przekonanie, że tego rodzaju twory powinny mieć potencjał zakażania szeregowego użytkownika Sieci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja