Wirus poza kontroląWirus poza kontroląWirus poza kontroląWirus poza kontrolą

Wirus poza kontrolą

Wirus poza kontrolą
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Czasem i tak może się zdarzyć. Reklama przygotowana do wirusowego obiegu, przeznaczona jednak na „półkownika”, może wyrwać się na wolność. I wtedy wychodzi na jaw drugie oblicze marketingu wirusowego: nieprzewidywalność, szybkość i całkowity brak kontroli. Tak właśnie stało się z reklamą dla Forda SportKa, przygotowaną przez Ogilvy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się