Wirus influence. Iluzoryczny wpływWirus influence. Iluzoryczny wpływWirus influence. Iluzoryczny wpływWirus influence. Iluzoryczny wpływ
Niekontrolowany w rozroście bluszcz przesłania widok (fot. Pixabay)

Wirus influence. Iluzoryczny wpływ

Wirus influence. Iluzoryczny wpływ
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak

-

co-founder & managing partner, Iskrzenie Studio

Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak

co-founder & managing partner
Iskrzenie Studio

Projektant komunikacji i strateg marketingu z 16-letnim doświadczeniem. Wprowadza ludzi i marki do cyfrowej epoki. Współzałożyciel studia projektowo-strategicznego, którego ambicją jest łączenie strategii ze sztukami wizualnymi oraz komunikacją.

Marketing jest jak bluszcz. Odporny na ekstremalne czynniki atmosferyczne, doskonale dopasowujący się do otoczenia. Zwinnie omijający przeszkody i przede wszystkim – tworzący nowe gałęzie. Bluszcz to pnącze. Wije się, zdobywa, omija i idzie dalej. Rozwija się mimo niesprzyjających warunków. Czy bluszcz ma jakiś cel? Jak każda roślina chce jedynie rosnąć i przetrwać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się