Wirtualny świat wart miliardy dolarów – marki w grach komputerowychWirtualny świat wart miliardy dolarów – marki w grach komputerowychWirtualny świat wart miliardy dolarów – marki w grach komputerowychWirtualny świat wart miliardy dolarów – marki w grach komputerowych

Wirtualny świat wart miliardy dolarów – marki w grach komputerowych

Wirtualny świat wart miliardy dolarów – marki w grach komputerowych
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Gry komputerowe są medium stosunkowo młodym w porównaniu do innych gałęzi show-biznesu, takich jak np. film. Choć od ponad dwudziestu lat funkcjonują jako pełnoprawna gałąź przemysłu rozrywkowego, zaczęły być doceniane dopiero od niedawna. W wielu środowiskach uważane są ciągle za rozrywkę dla dzieci i facetów z syndromem krótkich spodenek. Jednakże wiele osób powoli akceptuje je jako równoprawnego uczestnika walki o klienta. Potencjał gier komputerowych jest coraz śmielej wykorzystywany również przez firmy zajmujące się marketingiem. W najnowszych wydaniach gier nie dziwią już nikogo bannery Coca-Coli na trasie rajdu samochodowego czy główny bohater gry używający telefonu marki Sony Ericsson.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja