Gry komputerowe są medium stosunkowo młodym w porównaniu do innych gałęzi show-biznesu, takich jak np. film. Choć od ponad dwudziestu lat funkcjonują jako pełnoprawna gałąź przemysłu rozrywkowego, zaczęły być doceniane dopiero od niedawna. W wielu środowiskach uważane są ciągle za rozrywkę dla dzieci i facetów z syndromem krótkich spodenek. Jednakże wiele osób powoli akceptuje je jako równoprawnego uczestnika walki o klienta. Potencjał gier komputerowych jest coraz śmielej wykorzystywany również przez firmy zajmujące się marketingiem. W najnowszych wydaniach gier nie dziwią już nikogo bannery Coca-Coli na trasie rajdu samochodowego czy główny bohater gry używający telefonu marki Sony Ericsson.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.