Wirtualny e-commerce manager – w czym pomoże w e-sklepie i dlaczego warto mu zaufać. Case studyWirtualny e-commerce manager – w czym pomoże w e-sklepie i dlaczego warto mu zaufać. Case studyWirtualny e-commerce manager – w czym pomoże w e-sklepie i dlaczego warto mu zaufać. Case studyWirtualny e-commerce manager – w czym pomoże w e-sklepie i dlaczego warto mu zaufać. Case study
Podpowiadaj klientowi dodatkowe produkty w sposób spersonalizowany i zautomatyzowany (fot. Pixabay)

Wirtualny e-commerce manager – w czym pomoże w e-sklepie i dlaczego warto mu zaufać. Case study

Wirtualny e-commerce manager – w czym pomoże w e-sklepie i dlaczego warto mu zaufać. Case study
Martyna Woźniszczuk

Martyna Woźniszczuk

-

koordynatorka ds. content marketingu, QuarticOn

Martyna Woźniszczuk

Martyna Woźniszczuk

koordynatorka ds. content marketingu
QuarticOn

Odpowiada za koordynację działań marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem contentu. W branży e-commerce działa od 2016 r., ma także 7-letnie doświadczenie w tworzeniu, tłumaczeniu i edycji tekstów marketingowych, technicznych i edukacyjnych. Absolwentka studiów filologii angielskiej i tłumaczeń specjalistycznych na Uniwersytecie Warszawskim, prywatnie pasjonatka gotowania i podróży.

Prowadzenie sklepu internetowego w realiach dzisiejszego e-commerce to sprawdzian nie tylko przedsiębiorczości, ale też umiejętności szybkiej reakcji na zmieniającą się rzeczywistość. Pojęcia takie jak ROI, konwersja, sztuczna inteligencja, automatyzacja, big data czy personalizacja od lat zapełniają raporty branżowe. Teraz, w dobie rekordowego rozwoju e-commerce warto jednak na stałe włączyć je do planów biznesowych. Potwierdza to przykład znanej sieci wyposażenia wnętrz, która wsparła swoją e-sprzedaż technologią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się