Wirtualna przemoc w rzeczywistym świecieWirtualna przemoc w rzeczywistym świecieWirtualna przemoc w rzeczywistym świecieWirtualna przemoc w rzeczywistym świecie

Wirtualna przemoc w rzeczywistym świecie

Wirtualna przemoc w rzeczywistym świecie
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Gry komputerowe mogą być medium marketingowym. O tym wiedzą chyba wszyscy. Podobnie jak w kinie, możliwy jest tu dyskretny product placement, można też dodać do nich zwykłą reklamę. Nie wszyscy zauważają ten potencjał, natomiast wielu widzi bezmiar przemocy i niczym nie skrępowaną sprzedaż gier niedostosowanych do wieku nabywcy. Autor artykułu przedstawia rozwiązania obecne w wielu krajach, ograniczające dostępność tej formy rozrywki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja