Wielkanoc w reklamowym świecie 2017 roku upłynęła pod znakiem zabawy, emocji i wartości rodzinnych. Komizm zdarzał się rzadko. Co wiedzie prym w obecnej reklamie wielkanocnej? Czy nastąpiła tu rewolucja, ewolucja, a może jedno i drugie? Aby odpowiedzieć na to pytanie, warto spojrzeć na przykłady.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ledwie wyrwaliśmy się z uścisku Świętego Mikołaja, wyplątaliśmy się z kolorowych lampek, a już słyszymy, jak do drzwi dobija się wielkanocny zajączek z koszykiem kolorowych pisanek. Choć statystyczny Polak w ramach przygotowań do tych świąt wydaje trzy razy mniej niż przed Bożym Narodzeniem, marki próbują różnymi sposobami wzbudzić w konsumentach podobny gorączkowy szał zakupów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.