Winyle symbolem retromanii - Marketing przy Kawie
Winyle symbolem retromaniiWinyle symbolem retromaniiWinyle symbolem retromaniiWinyle symbolem retromanii
Wokół oldschoolowych krążków kręcą się nowe biznesy (fot. Pixabay)

Winyle symbolem retromanii

Winyle symbolem retromanii
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Czarne krążki powracają. W samej Wielkiej Brytanii w 2014 roku ich sprzedaż wyniosła okrągły milion egzemplarzy, a do końca grudnia właścicieli znalazło jeszcze około 200 tysięcy płyt. I nie zanosi się na to, by ten trend miał się zmienić.

Dziś, kiedy muzyka dostępna jest w modelu freemium dla niemal każdego posiadacza smartfona, powrót nośników popularnych w latach 70. i 80. poprzedniego wieku jest interesującym zjawiskiem. Liczba sprzedanych w 2014 roku czarnych płyt jest największa od osiemnastu lat. Rynek rozwija się błyskawicznie. Jeszcze 5 lat temu ten sektor branży muzycznej generował około 3 miliony funtów rocznie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja