Wilki wygrały z browarem o biustWilki wygrały z browarem o biustWilki wygrały z browarem o biustWilki wygrały z browarem o biust

Wilki wygrały z browarem o biust

Wilki wygrały z browarem o biust
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Reklama telewizyjna nie musi zawierać scen brutalnych, wulgarnych bądź erotycznych, aby jej emisja została zakazana. Sierpniowy wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie najlepiej o tym świadczy. Baśka odzyskała swój opiewany przez Wilki atrybut.

W reklamie „Spójrz prawdzie w oczy” przygotowanej przez agencję Saatchi&Saatchi dla spółki Carlsberg-Okocim pojawiło się stwierdzenie: „Baśka nie miała fajnego biustu”. Fragment ten, o czym już informowaliśmy, wyraźnie nie spodobał się zespołowi Wilki (zob. M.Gazda, Baśka bez biustu idzie do sądu, "MpK-A", nr 73, 22.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja