Reklama telewizyjna nie musi zawierać scen brutalnych, wulgarnych bądź erotycznych, aby jej emisja została zakazana. Sierpniowy wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie najlepiej o tym świadczy. Baśka odzyskała swój opiewany przez Wilki atrybut.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W reklamie „Spójrz prawdzie w oczy” przygotowanej przez agencję Saatchi&Saatchi dla spółki Carlsberg-Okocim pojawiło się stwierdzenie: „Baśka nie miała fajnego biustu”. Fragment ten, o czym już informowaliśmy, wyraźnie nie spodobał się zespołowi Wilki (zob. M.Gazda, Baśka bez biustu idzie do sądu, "MpK-A", nr 73, 22.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.