Wierni swoim skrzynkom, pocztę sprawdzają wieczoremWierni swoim skrzynkom, pocztę sprawdzają wieczoremWierni swoim skrzynkom, pocztę sprawdzają wieczoremWierni swoim skrzynkom, pocztę sprawdzają wieczorem

Wierni swoim skrzynkom, pocztę sprawdzają wieczorem

Wierni swoim skrzynkom, pocztę sprawdzają wieczorem
Firma badawcza Gemius we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych prześledziła posiadaczy prywatnych kont e-mailowych i sprawdziła ich opinie na temat e-mailingów reklamowych. Rośnie wykorzystanie urządzeń mobilnych do sprawdzania poczty, użytkownicy są wierni raz założonym skrzynkom i dzielą się informacjami z innymi – także informacjami o promocjach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja