Wielkoformatowy digital signageWielkoformatowy digital signageWielkoformatowy digital signageWielkoformatowy digital signage
Odpowiedniejszy nośnik zdziała więcej niż większy (źr. Institute for Visual Media Karlsruhe)

Wielkoformatowy digital signage

Wielkoformatowy digital signage
Wacław Mączyński

Wacław Mączyński

-

dyrektor zarządzający, SQM

Wacław Mączyński

Wacław Mączyński

dyrektor zarządzający
SQM

Z wykształcenia dziennikarz, związany z digital signage od 2004 r.

Pewien ważny prezes kazał uszyć sobie ubranie. Wybrał materiał, a ponieważ był on piekielnie drogi, zażyczył sobie garnitur o trzy rozmiary za duży. Prezes wydał majątek, a teraz przydeptuje nogawki, rękawy wpadają mu do zupy, w nowym garniturze trudno się poruszać, dobrać coś, co do niego pasuje... Gdzie tu logika? Nie ma jej, rzecz jasna – i niestety ta właśnie opowiastka najlepiej oddaje polski sposób myślenia na temat wielkiego formatu, również w reklamie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się