Jak co roku branża reklamowa skupia uwagę na jednym z największych wydarzeń sportowych świata. Super Bowl, czyli finał rozgrywek ligi NFL, przyciąga nie tylko perspektywą pojedynku New England Patriots z Philadelphia Eagles. Kusi też konkurencją o nieformalny tytuł najlepszej reklamy sezonu, a może nawet roku.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Oczywiście festiwal reklamowy w tym czasie nie jest i nigdy nie był sprawą tanią. Jak donoszą media, za 30 sekund czasu antenowego w sieci NBC trzeba zapłacić co najmniej 5 mln dolarów. W stosunku do ubiegłego roku nie jest to wielką zmianą. W przeciwieństwie jednak do sytuacji sprzed dwunastu miesięcy wolne sloty można policzyć na palcach jednej ręki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.