Czy wielkie marki umierają?Czy wielkie marki umierają?Czy wielkie marki umierają?Czy wielkie marki umierają?
Pozycja wielkich marek nie jest niezagrożona. Ale czy jest krytyczna? (fot. Photogenica)

Czy wielkie marki umierają?

Czy wielkie marki umierają?
AdvertisementAdvertisement
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Lojalność klientów spada. Duże marki są w odwrocie – sukcesy odnoszą te mniejsze. Reklama ma coraz mniejsze znaczenie. Te twierdzenia od jakiegoś czasu uznawane są za pewnik w branży marketingu. Teraz ich prawdziwość zweryfikował zespół naukowców, którym kieruje prof. Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute). W raporcie badacze wskazali, jakie błędy popełniły globalne marki w ostatnich latach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się