Wielkie kreacje dla rzeszy fanów – marketing „Gry o tron” i odzew wielbicieliWielkie kreacje dla rzeszy fanów – marketing „Gry o tron” i odzew wielbicieliWielkie kreacje dla rzeszy fanów – marketing „Gry o tron” i odzew wielbicieliWielkie kreacje dla rzeszy fanów – marketing „Gry o tron” i odzew wielbicieli
Plaża w Chartmouth i skamieniałe smoki (fot. Daniel Lewis / Blinkbox)

Wielkie kreacje dla rzeszy fanów – marketing „Gry o tron” i odzew wielbicieli

Wielkie kreacje dla rzeszy fanów – marketing „Gry o tron” i odzew wielbicieli
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

„Winter is coming” – to hasło znane nawet tym, którzy nie obejrzeli ani jednego odcinka serialu „Gra o tron”. Aby się na nie natknąć, wystarczy odwiedzić dowolny portal grupujący memy. Siła społeczności to jedno, ale serial miał szczęście również do ciekawych i angażujących kampanii.

Rok 2014 z pewnością wydaje się fanom „Gry o tron” bardzo odległy. Dopiero wtedy ukaże się kolejny, czwarty sezon kultowego serialu. Uwielbiają go zarówno widzowie, jak i krytycy, którzy nie szczędzą mu pochlebnych opinii.

„Gra o tron” to serial telewizyjny produkcji HBO, który miał swoją premierę w 2011 roku. Wkrótce po rozpoczęciu emisji pokochały go miliony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się